Setiap orang ada rahsia kejayaan nya dalam bisnes. Salah satunya adalah bermula dari sistem dropship.

1. Bila kita bermula dengan dropship ada banyak benda kita tak perlu risau. Sebab dropship hanya perlu ambil order submit dah dapat untung kan. Tak perlu nak pikir susah susah kerja kerja disebalik tabir yang memang merungsingkan. Biar lah HQ yang fikir. Hehe. Ramai pun bermula jadi dropship untuk banyak produk jugak kan.

2. Jadi dropshiplah masa untuk kita buat tabung simpanan. Kita boleh pecah duit untung tadi kepada beberapa tabung . Contoh tabung modal , tabung keperluan , tabung simpanan dan lain lain lagi. Jadi di situ kita tak perlu rungsing dah . Sebab setiap perkara dah ada tabung tersendiri. Dari tabung itu kita penuhkan dan guna bila tiba masa nya.

3. Bila menjual produk orang, sebenarnya kita membina kerjaya kita sendiri. Kita belajar sistem , proses , mengenali pelanggan dan kemudian kita guna semua ilmu dan upgrade diri kita sendiri untuk jadi agen ke stokis dan terus ke founder gitu.

Kan mudah! Dari dropship kita mulakan sebagai tapak asas untuk mencapai lebih banyak kerjayaan dimasa akan datang.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *